18.8.2022

Cityvarasto Oyj laajentaa toimintaansa Jyväskylässä

Cityvarasto Oyj on ostanut Jyväskylän Kirristä, osoitteessa Kirrinkuja 1 sijaitsevat kiinteistöt. Omalla n. 8 000 neliön tontilla sijaitsevassa rakennuksessa on n. 2 200 m². Kiinteistöt sijaitsevat erittäin hyvien kulkuyhteyksien päässä, hyvin näkyvällä paikalla valtatie 4:n vieressä. Tiloihin tullaan avaamaan moderni pienvarastohotelli ja viereiselle tontille vuokrakonttipuisto.

Cityvarasto Oyj laajentaa toimintaansa Jyväskylässä

Cityvarasto Oyj on ostanut Jyväskylän Kirristä, osoitteessa Kirrinkuja 1 sijaitsevat kiinteistöt. Omalla n. 8 000 neliön tontilla sijaitsevassa rakennuksessa on n. 2 200 m². Kiinteistöt sijaitsevat erittäin hyvien kulkuyhteyksien päässä, hyvin näkyvällä paikalla valtatie 4:n vieressä.  Tiloihin tullaan avaamaan moderni  pienvarastohotelli ja viereiselle tontille vuokrakonttipuisto. Aiemmin kiinteistössä toimi Maskun kalustetalo.

Cityvarasto Oyj on vuonna 1999 perustettu valtakunnallinen pienvarastoyritys. Yhtiöllä on 57 toimipistettä suurimmissa kaupungeissa ympäri Suomen: Helsinki, Espoo, Vantaa, Oulu, Joensuu, Jyväskylä, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Naantali, Järvenpää, Kerava, Turku, Tampere, Seinäjoki, Salo, Savonlinna, Pori, Porvoo, Hämeenlinna, Rovaniemi, Porvoo, Ylöjärvi, Vaasa ja Hyvinkää.  Kiinteistökaupan myötä Cityvarasto vahvistaa asemaansa Jyväskylän alueella, jossa yhtiöllä on ennestään 2 toimipistettä; Keskustassa Cygnaeuksenkadulla sekä Seppälässä Ahjokadulla.

Cityvarasto konserniin kuuluvat lisäksi pakettiautojen vuokrausta harjoittava Pakuovelle.com Oy sekä muuttoja tekevä Suomen Opiskelijamuutot Oy.

Sijoittajayhteydet

Cityvaraston sijoittajayhteydet