10.9.2021

Cityvarasto Oy:lle uusi kiinteistö Helsingin Roihupellosta

Cityvarasto Oyj on ostanut 30.6.2021 Finanssikiinteistöt Oy:ltä Trevian Asset Management Oy:n hallinnoiman, Helsingin Roihupellossa osoitteessa Levytie 2-4 sijaitsevan kiinteistön, jolla sijaitsee 2 kolmikerroksista rakennusta bruttopinta-alaltaan yhteensä 12 665 m². Kiinteistö sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä. Matkaa Helsingin keskustaan on noin 9 km, Siilitien metroasemalle on alle 10 min kävelymatka ja Itäväylä sekä Kehä I ovat muutaman minuutin ajomatkan päässä.

Cityvarasto Oyj:lle uusi kiinteistö Helsingin Roihupellosta

Levytie 2-4 sijaitsevassa kiinteistössä on paljon muuntojoustavia tiloja; toimitiloja, toimistoja, varastotiloja, työ- ja tuotantotiloja sekä autohallitiloja. Pihalla on iso paikoitusalue. Kiinteistössä toimii useita yrityksiä ja yrittäjiä, joiden toiminta jatkuu ennallaan. Tiloihin on suunnitteilla myös moderni pienvarastohotelli, joka on tarkoitus avata 2022.

Cityvarasto on valtakunnallinen pienvarastoyritys. Maailmanlaajuiset trendit kuten kaupungistuminen, asuntojen ja säilytystilojen pieneneminen sekä tavarapaljous ja lisätilan tarpeen kasvu luovat kysyntää pienvarastoinnille.

Kiinteistökaupan myötä Cityvarasto vahvistaa asemaansa PK-seudulla. Yhtiö palvelee asiakkaita PK-seudulla ennestään jo 19 toimipisteessä, ja Roihupelto vastaa kasvavan Itä-Helsingin alueen asukkaiden pienvarastointitilan kysyntään.  Kaupan jälkeen yhtiöllä on 51 toimipistettä suurimmissa kaupungeissa ympäri Suomen: Helsinki, Espoo, Vantaa, Oulu, Joensuu, Jyväskylä, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Naantali, Järvenpää, Kerava, Turku, Tampere, Seinäjoki, Savonlinna, Pori, Porvoo, Hämeenlinna, Rovaniemi, Porvoo, Ylöjärvi, Vaasa ja Hyvinkää.

Sijoittajayhteydet

Cityvaraston sijoittajayhteydet