25.11.2021

Cityvarasto Oyj:lle uusi toimipiste Kuopioon

Cityvarasto Oyj on ostanut Kuopiossa Leväsen kaupallisella alueella, osoitteessa Satulasepänkatu 3 sijaitsevan kiinteistön. Kiinteistö on kolmikerroksinen ja pinta-alaltaan 3 400 m². Kiinteistö sijaitsee 14 150 neliön tontilla hyvien kulkuyhteyksien päässä, 6 kilometriä Kuopion keskustasta ja 2 km Kolmisopen moottoritiestä. Tiloissa on toiminut aikaisemmin leipomo. Vuokrattavien toimitilojen lisäksi kiinteistöön tullaan avaaman moderni pienvarastohotelli.

Cityvarasto Oyj:lle uusi toimipiste Kuopioon

Cityvarasto avaa Kuopioon uuden toimipisteen, yhtiöllä on ennestään Kuopiossa 2 toimipistettä; Haapaniemessä Tehdaskatu 10:ssä ja Keskustassa Puijonkatu 9:ssä. Uusin toimipiste sijaitsee  Kuopiossa Leväsen kaupallisella alueella, osoitteessa Satulasepänkatu 3.  Kiinteistö sijaitsee 14 150 neliön tontilla hyvien kulkuyhteyksien päässä, 6 kilometriä Kuopion keskustasta ja 2 km Kolmisopen moottoritiestä. Kiinteistö on kolmikerroksinen ja pinta-alaltaan 3 400 m², kiinteistön tiloissa on toiminut aikaisemmin leipomo. Vuokrattavien toimitilojen lisäksi kiinteistöön tullaan avaaman moderni pienvarastohotelli.  Kiinteistöön on suunnitteilla julkisivuremontti.

Kuva: havainnekuva julkisivusta remontin jälkeen

Cityvarasto on valtakunnallinen pienvarastoyritys. Maailmanlaajuiset trendit kuten kaupungistuminen, asuntojen ja säilytystilojen pieneneminen sekä tavarapaljous ja lisätilan tarpeen kasvu luovat kysyntää pienvarastoinnille.

Kiinteistökaupan myötä Cityvarasto vahvistaa asemaansa valtakunnallisesti ja erityisesti Kuopion alueella.  Yhtiöllä on 53 toimipistettä suurimmissa kaupungeissa ympäri Suomen: Helsinki, Espoo, Vantaa, Oulu, Joensuu, Jyväskylä, Kotka, Kouvola, Kuopio, Lahti, Lappeenranta, Naantali, Järvenpää, Kerava, Turku, Tampere, Seinäjoki, Savonlinna, Pori, Porvoo, Hämeenlinna, Rovaniemi, Porvoo, Ylöjärvi, Vaasa ja Hyvinkää.

Sijoittajayhteydet

Cityvaraston sijoittajayhteydet