10.1.2020

Cityvarasto Oyj osti uuden kiinteistön Lahdesta

Cityvarasto Oyj on ostanut 30.12.2019 Lahdessa Sopenkorvessa osoitteessa Okeroistentie 1 sijaitsevan 4-kerroksisen kiinteistön, jonka pinta-ala on 3 824 m2 ja lisäksi rakennuksen katolla on 1015 m2 katettua ajoneuvopysäköintitilaa. Kiinteistöön on hyvät kulkuyhteydet ja se sijaitsee näkyvällä paikalla alle 2 km Lahden keskustasta.

Cityvarasto Oyj osti uuden kiinteistön Lahdesta

Cityvarasto on valtakunnallinen pienvarastoyritys. Pienvarastoala on Suomessa vielä nuori ja kehittyvä ala. Maailmanlaajuiset trendit kuten kaupungistuminen, asuntojen ja säilytystilojen pieneneminen sekä tavarapaljousja lisätilan tarpeen kasvuluovat kysyntää pienvarastoinnille.

Aikaisemmin kiinteistössä on harjoitettu autojenmyynti-ja korjaustoimintaa sekä polttoainejakelua. Rakennuksen saneeraus aloitetaan alkuvuonna 2020,ja tiloihin tullaanavaamaan moderni pienvarasto sekä muita vuokrattavia tiloja. Pienvarasto tulee olemaan Lahden alueen suurin.

Kiinteistökaupan myötä Cityvarasto vahvistaa asemaansaLahdessa, jossa yhtiöllä oliennestään kaksi toimipistettä, Tonttilassa ja keskustassa Hämeenkadulla(entinen Lahden Ykkösvarasto). Kaupan jälkeen yhtiöllä on 43toimipistettä suurimmissa kaupungeissa ympäri Suomen:Helsinki, Espoo, Vantaa, Oulu, Jyväskylä, Kuopio, Lahti, Naantali, Järvenpää, Kerava, Turku, Tampere, Seinäjoki, Pori, Hämeenlinna, Rovaniemi, Porvoo ja Hyvinkää.

Sijoittajayhteydet

Cityvaraston sijoittajayhteydet