Cityvarasto Avainlippu - Suomalaista palvelua

Avoimet työpaikat

Cityvarasto Oy on nopeasti kasvava ja kehittyvä valtakunnallisesti toimiva varastopalveluyritys. Pienvarastoala (self storage) on yksi voimakkaimmin kehittyviä palvelualoja Euroopassa ja Cityvarasto on johtavia pienvarastoyrityksiä Suomessa. Cityvarastolla on 31 toimipistettä. Asiakkaitamme ovat pääasiassa yksityishenkilöt, jotka tarvitsevat joustavia säilytyspalveluja moninaisiin tarpeisiinsa.

Haemme jatkuvasti osaavia henkilöitä töihin kehittämään Cityvaraston palveluita sekä palvelemaan asiakkaitamme.

Tällä hetkellä haemme:

Controller, Cityvarasto Oy

Tule kasvamaan kanssamme!

Cityvarasto Oy on Suomen suurin valtakunnallinen pienvarastoyhtiö. Tarjoamme asiakkaillemme laadukkaita pienvarastopalveluita sekä varastointia tukevia lisäpalveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorimme lisäksi meillä on 31 toimipistettä ympäri Suomea.

Olemme kovassa kasvuvauhdissa ja kehittämässä valmiuksiamme mahdollista First North listautumista varten. Haemme nyt Helsingin tiimiimme vahvistusta raportoinnin kehittämiseen sekä taloushallinnon pyörittämiseen.

Yhdessä tiimin ja tilitoimiston kanssa vastaat sisäisestä ja ulkoisesta laskennasta / raportoinnista, tilinpäätöksestä ja budjetoinnista. Vahvistat taloushallintoa rutiineissa ja osallistut raportoinnin ja taloushallinnon prosessien kehittämiseen. Tulet jatkossa ottamaan yhä enemmän vastuuta koko yrityksen taloushallinnosta.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää soveltuvaa koulutusta esim. laskentatoimen KTM/tradenomi tai soveltuvat tuotantotalouden opinnot sekä työkokemusta vastaavista tehtävistä ja vahvaa Excel osaamista.

Arvostamme IFRS-osaamista, kokemusta pörssiyhtiön raportoinnista sekä kiinteistöalan tuntemusta. ProCountor ja Invest for Excel ohjelmien osaaminen on hyödyksi.

Toivomme sinun olevan huolellinen, numerotarkka tiimipelaaja, joka pystyy myös itsenäiseen työskentelyyn ja päätöksentekoon. Et kaihda rutiineja ja otteesi työtehtäviin on sitoutunut ja vastuullinen. Pidät haasteista ja haluat kasvaa tehtävien kautta.

Työsuhde on jatkuva kokopäivätyö. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Työtehtäviä ja vastuualueita voidaan räätälöidä valittavan henkilön osaamisen mukaan. Hakemukset palkkatoivomuksineen sekä mahdolliset lisätietopyynnöt sähköpostilla osoitteeseen rekry@cityvarasto.fi.

Etsimme henkilöä Hämeenlinnan toimipisteeseemme. Etsimme vastuullista ja innokasta henkilöä, jolta asiakaspalvelu sujuu siinä kuin toimipisteen ylläpito. Ennakkoluuloton ja iloinen asenne sopivat hakemamme henkilön luonteenpiirteiksi. Hämeenlinnan toimipisteessä kohdevastaavan pääasiallisia tehtäviä ovat mm. pienvarastojen vuokraus, asiakaspalvelu, aktiiviset myyntitoimenpiteet ja toimipisteen siisteydestä huolehtiminen sekä alueellisen päivystyksen hoitaminen.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää oma-aloitteisuutta, myyntihenkisyyttä, englanninkielentaitoa ja tietokoneenkäyttötaitoa. Työ soveltuu eläkeläiselle, opiskelijalle, tai yrittäjän sivutoimeksi. Tärkeintä on olla tavoitettavissa puhelimitse ja päästä kohteeseen tarvittaessa. Tehtävän luonteen vuoksi auton käyttömahdollisuus on eduksi. 
Tule mukaan ahkeraan tiimimme ja pääset sisälle mielenkiintoiseen alaan ja tutustut erilaisiin ihmisiin ja yrityksiin!

Hakemukset sähköpostilla osoitteeseen rekry@cityvarasto.fi.