Avoin haku
Olemme kovassa kasvuvauhdissa ja avaamme uusia toimipisteitä. Rekrytoimme jatkuvasti uusia työntekijöitä kasvavaan tiimiimme!
Haemme jatkuvasti tiimiimme innostuneita ja motivoituneita osaajia.
Cityvarasto Oyj on Suomen suurin valtakunnallinen pienvarastoyhtiö. Tarjoamme asiakkaillemme laadukkaita pienvarastopalveluita, varastointia tukevia lisäpalveluja sekä toimistotiloja. Helsingissä sijaitseva pääkonttori mukaan lukien meillä on 62 toimipistettä ympäri Suomen.
Olemme kovassa kasvuvauhdissa ja avaamme uusia toimipisteitä. Rekrytoimme jatkuvasti uusia työntekijöitä kasvavaan tiimiimme!
Haemme jatkuvasti tiimiimme innostuneita ja motivoituneita osaajia.
Voit laittaa avoimen hakemuksen sähköpostilla osoitteeseen rekry@cityvarasto.fi (viestiin otsikko: ”avoin hakemus”).
Haemme nyt huoltopäällikköä pääkaupunkiseudulle. Huoltopäällikkönä vastaat kiinteistöjemme huollosta ja kunnossapidosta yhdessä alueellisten huoltovastaavien ja kiinteistöpäällikkömme kanssa.
Haemme nyt huoltopäällikköä pääkaupunkiseudulle.
Huoltopäällikkönä vastaat kiinteistöjemme huollosta ja kunnossapidosta yhdessä alueellisten huoltovastaavien ja kiinteistöpäällikkömme kanssa. Johdat omaa huoltotiimiämme ja vastaat yhteistyöstä huolto- ja siivousliikkeiden kanssa.
Arvostamme osaamista ja kokemusta kiinteistö-/talotekniikka-alalta erityisesti esimiestehtävistä.
Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää oma-aloitteisuutta ja sitoutunutta otetta. Olet tottunut hallitsemaan sekä laajoja kokonaisuuksia että pieniä yksityiskohtia ja nopeita tilanteita. Toivomme, että tulet sujuvasti toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olet organisointi- ja vuorovaikutustaitoinen, yhteistyökykyinen ja asiakaspalveluhenkinen. Englannin kielitaitosi tulee olla riittävä työnjohtotehtäviin, vaikka pääasiallinen työkieli on suomi. Ajokortti ja auto ovat välttämättömät. Työ edellyttää matkustusvalmiutta, kohteissa on käytävä ajoittain tai tarvittaessa.
Tarjoamme sinulle työn, jossa jokainen päivä on erilainen ja mielenkiintoinen. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.
Hakemukset palkkatoiveineen sähköpostilla ansioluettelon kanssa osoitteeseen rekry@cityvarasto.fi 31.3.2024 mennessä. Aloitamme haastattelut heti ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä keskiviikkoisin ja perjantaisin 9.00 -11.00 välillä Ilkka Jaakola, puh 029 1234 764.
Etsimme vastuullista ja innokasta henkilöä, jolta asiakaspalvelu sujuu siinä kuin toimipisteiden ylläpito. Ennakkoluuloton ja iloinen asenne sopivat hakemamme henkilön luonteenpiirteiksi.
Oulun kolmessa toimipisteessä kohdevastaavan pääasiallisia tehtäviä ovat mm. pienvarastojen vuokraus, asiakaspalvelu, aktiiviset myyntitoimenpiteet ja toimipisteen siisteydestä huolehtiminen sekä alueellisen päivystyksen hoitaminen. Oulussa on myös Pakuovelle.comin noutopiste ja tehtäviin kuuluu pakun tarkistukset ja mahdolliset huoltoon viemiset sekä muut sovittavat tehtävät.
Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää oma-aloitteisuutta, myyntihenkisyyttä, englanninkielentaitoa ja tietokoneenkäyttötaitoa. Työ on osa-aikainen ja soveltuu eläkeläiselle, opiskelijalle, tai yrittäjän sivutoimeksi. Tärkeintä on olla tavoitettavissa puhelimitse ja päästä kohteeseen tarvittaessa. Tehtävään valittavalla henkilöllä tulee olla ajokortti ja työn luonteen vuoksi auton käyttömahdollisuus luetaan eduksi.
Tule mukaan ahkeraan tiimimme ja pääset sisälle mielenkiintoiseen alaan ja tutustut erilaisiin ihmisiin ja yrityksiin!
Hakemukset sähköpostilla osoitteeseen rekry@cityvarasto.fi 31.3.2024 mennessä (viestiin otsikko Kohdevastaava Oulu). Aloitamme haastattelut ja täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä Paula Nordgren p. 029 1234 788.
Haemme nyt kesätöihin PK- seudulle avustavaa kiinteistönhuoltajaa. Kyseessä on monipuolinen ja vaihtelevia tehtäviä sisältävä kokonaisuus osana teknistä tiimiämme
Tule kasvamaan kanssamme!
Cityvarasto Oyj on Suomen suurin valtakunnallinen pienvarastoyhtiö. Tarjoamme asiakkaillemme laadukkaita pienvarastopalveluita, varastointia tukevia lisäpalveluja, toimitiloja sekä toimistotiloja. Vantaalla sijaitsevan pääkonttorimme lisäksi meillä on 61 toimipistettä ympäri Suomen.
Haemme nyt kesätöihin PK- seudulle avustavaa kiinteistönhuoltajaa. Kyseessä on monipuolinen ja vaihtelevia tehtäviä sisältävä kokonaisuus osana teknistä tiimiämme. Tehtäviin kuuluu mm. kiinteistöjen huolto- ja korjaustehtävät, siirtotyöt sekä pienet asennustyöt.
Tehtävässä menestymiseen tarvitaan palveluhenkistä ja innokasta asennetta sekä oppimishalukkuutta. Toivomme, että hakija on motivoitunut, reipas sekä oma-aloitteinen. Arvostamme huolellista työn jälkeä sekä työturvallista ajattelu- ja toimintatapaa. Alan opiskelijalle tämä on mainio tilaisuus saada relevanttia työkokemusta. Tehtävään valittavalla henkilöllä tulee olla ajokortti, voimassa oleva työturvallisuuskortti katsotaan eduksi. Tässä tehtävässä yksikään päivä ei ole samanlainen. Työsuhde on kokoaikainen ja määräaikainen (max. 4 kk) sopimuksen mukaan.
Hakemukset palkkatoivomuksineen sähköpostilla osoitteeseen rekry@cityvarasto.fi viimeistään 31.3.2024 (viestiin otsikko: ”Avustava kiinteistönhuoltaja”). Aloitamme haastattelut ja täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Mirva Lepola, huoltopäällikkö, p. 0291234734.
Itselleni paras työpaikka ikinä tämä Kuopion Cityvarasto! Työ on monipuolista ja ala on kiinnostava. Työtoverit ja esimiehet, koko henkilökunta antavat kaikki osansa mukavaan ilmapiiriin.
Cityvarasto on ainoa valtakunnallinen varastoja vuokraava yritys. Työllistämme tällä hetkellä noin 50 henkilöä eri puolelta Suomea. Cityvaraston menestyksen takana on sitoutunut henkilöstö, jolla on rautaista osaamista ja joka nauttii työstään. Meillä vaihtuvuus on vähäistä ja työviihtyvyys parempaa kuin suomalaisissa yrityksissä keskimäärin.